بهانه جویی و منت گذاشتن!!!

امروز هوس کردم در مورد بهونه جویی یا بهونه گیری بنویسم.....

ازتون می خوام که فقط دو دقیقه فکر کنید به خودتون و رفتاری که دیروز یا امروز داشتید ( اگه الان که مطالبم رو می خونید شبه بهتره به رفتار امروزتون فکر کنید...) تا چه اندازه رفتارتون در جهتی بوده که خدا رو خشنود کنه؟ یا خودتون رو راضی کنه که خوب بودید؟ بعضی از آدمها دوست دارن تمام مشکلات زندگی رو بزارن به حساب دیگران حالا این دیگران می تونن بچه هاشون یا شریک زندگی شون باشن... این که من بخوام منت بزارم سر شوهرم که من به خاطر تو غذا می پزم و اگه تو نبودی لابد گرسنه می خوابیدم!!!   یا شوهرم خدای نکرده منت سر من و بچه بزاره که وای چقدر کار کنم خسته شدم به من چه که کار کنم شما ها بخورید.... به نظر شما اسمش چیه؟ یه دوستی رو میشناسم که یه زمانی خیلی عاشق بود خیلی ... با دست خالی اومد و با هزاران خواهش و تمنا و دردسر و واسطه تراشیدن بلاخره به عشقش رسید الان سالها از اون اتفاق می گذره و حالا شروع کرده به بهانه جویی که من خسته شدم چقدر کار کنم بدم شما بخورید!!!! و خلاصه از اون بهانه های چرا در گنجه بازه؟ چرا دامنت درازه؟ دختر اون پیرزنه چرا گرامافون میزنه؟ حیف که نمی تونم با این دوست عزیز صحبت کنم و بگم روزی که دربدر عشق بودی و نمی دونستی به چه بهانه ای عشقت رو ببینی... روزی که حاضر بودی هر کاری بکنی تا عشقت رو بیاری تو خونه ات نمیدونستی که یه آدم غذا میخواد تا بخوره و سیر بشه لباس می خواد تا لخت نمونه؟ و سایبانی بالای سر به نام خونه؟

اونم زنی مثل او که داره با نهایت صرفه جویی زندگی می کنه و از تمام خواسته های زندگی چشم پوشیده.... آیا عشق تموم میشه؟ یا اون حس چند سال پیش عشق نبوده؟ من معتقدم که عشق مثل شراب تازه وقتی کهنه تر میشه گیراییش بیشتر میشه به شرطی که عشق ناب و خالص باشه و عیارش بالا... ای کاش ما آدمها میدونستیم که با منت گذاشتن سر دیگران یا با شکستن دلهاشون چه زخمی رو در روحشون ایجاد می کنیم ای کاش....راستی یه وبلاگ خیلی جالب پیدا کردم پیشنهاد می کنم یه سر بهش بزنید که واقعا ضرر نمی کنید... http://ghodratefekr.persianblog.com/
موفق باشی و مهربون

نظرات 10 + ارسال نظر
هاجر 1383/05/01 ساعت 13:06 http://tiktak-h.blogsky.com

سلام. یه سرم به من بزن وبلاگم به روز شد

در آمدی حدود ۱۰۰۰ دلار در ماه فقط با چند کلیک در روز .شما به زودی میتوانید پولدار شوید. باور نداری؟ پس یه سری به وبلاگ من بزن تا از شرایطش با خبر شی یه بار امتحانش بی ضرر منتظرحضور سبزت هستم

salam yasaman khanoom age momkene adrese emailetono bedin baraton ye email mifrastam javabe hameye soalatono onja mitoonin bekhonin!!(age az yahoo bashe behtare)bahram(kimiagar tanha)
در ضمن کار من مثل نظر بالا نیست اصلا نیازی به این کار نیست!

احمد 1383/05/01 ساعت 18:17 http://7citylove.blogsky.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
امان از بهانه گیری که وقتی یکی بخواد به کسی گیر بده از زمین و زمان هم بهانه میگیره
موفق باشی

علیرضا 1383/05/01 ساعت 20:25

با خوندن کلمه بهانه یاد این شعر افتادم:
سودای تو را بهانه ای بس باشد
مدهوش تو را ترانه ای بس باشد
در کشتن ما چه میزنی تیغ جفا
ما را سر تازیانه ای بس باشد

:)
کاش همه قدرشو بدانیم

سلام . هر کلمه یا حرکتی که آدمی را وادار به فکر کردن کند ٬ قابل ستایش است . خواندم آنچه را که تو نوشته بودی و فکر کردم. ممنون .

حسین 1383/05/03 ساعت 11:18 http://farahan.blogsky.com

سلام ،... از مطلب زیبای شما لذت بردم و اینکه عشق را به شراب مانند کرده بودی ...
عشقهائی کز پی رنگی بود
عشق نبود عاقبت ننگی بود
...............
خداکنه هر کی که میخواد عاشق بشه ، اول از خودش بیرون بیآد و بعد عاشق دیگری بشه ... تا آدم از خودش بیرون نیاد نمیتونه برای دیگری زندگی کنه و عشق یعنی زندگی برای دیگری و خود ...

سلام. حافظ فرمود: گریه را به مستی بهانه کردم... اینجوریش البته بدم نیس! هست؟ بهانه چیز خوبیه٬ بعضی وقتا. مثلا درباره بعضی از مهرویان همجنس شما... شاعر میگه : اومد لب بوم قالیچه تکون داد/قالیچه گرد نداشت٬ خودشو نشون داد. درسته؟ خیلی مخلصیم. یا علی.

امیدوارم تمام عشقها ناب و خالص باشه و عیارش بالا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد